سود انتقاد آمریکا دریایی آمریکایی مفقود شده

سود: انتقاد آمریکا دریایی آمریکایی مفقود شده دونالد ترامپ اخبار بین الملل

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی دستگاه‎های امنیتی عامل ارسال پیامک‎های تهدیدآمیز به نمایندگان را شناسایی کنند / امیری

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: دولت با وجودی که موافق مسکوت‌ماندن لایحه الحاق به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم نبود ولی با توجه به شرایط آن روز مجلس، ن

دستگاه‎های امنیتی عامل ارسال پیامک‎های تهدیدآمیز به نمایندگان را شناسایی کنند / امیری

امیری: دستگاه‎های امنیتی عامل ارسال پیامک‎های تهدیدآمیز به نمایندگان را شناسایی کنند

عبارات مهم : تروریسم

معاون پارلمانی مدیر جمهور گفت: دولت با وجودی که موافق مسکوت ماندن لایحه الحاق به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم نبود ولی با توجه به شرایط آن روز مجلس، نسبت به رأی مجلس مخالفت نکرد.

به گزارش خبرآنلاین، روز یکشنبه 20 خرداد، بررسی لایحه الحاق به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم در دستور کار مجلس بود که با تذکرات مکرر نمایندگان مخالف دولت روبرو شد. هرچند مدیر مجلس این تذکرات را وارد نمی‎دانست ولی نهایتا درخواست مسکوت ماندن این لایحه جهت دو ماه تا روشن شدن نتیجه مذاکرات با اروپا عنوان و تصویب شد.

دستگاه‎های امنیتی عامل ارسال پیامک‎های تهدیدآمیز به نمایندگان را شناسایی کنند / امیری

حسینعلی امیری معاون پارلمانی مدیر جمهور راجع به این تصمیم مجلس و آینده لوایح چهارگانه مرتبط با FATF در مجلس به خبرآنلاین گفت: مجلس شورای اسلامی ایراد شورای نگهبان را راجع به لایحه پالرمو برطرف و آن را به شورای نگهبان ارسال کرد. لایحه اصلاح قانون پولشویی و لایحه اصلاح قانون مبارزه با تأمین مالی تروریسم هم در مجلس تصویب شد و هم اکنون مراحل قانونی خود را طی می کند. بنابراین از لوایح چهارگانه تنها لایحه الحاق کشور عزیزمان ایران به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم باقی مانده است.

وی افزود: لایحه الحاق کشور عزیزمان ایران به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم هنگامی که در دستورکار مجلس قرار داشت بحث های جنجالی زیادی صورت گرفت و نهایتا تعدادی از نمایندگان پیشنهاد مسکوت ماندن این لایحه را به مدت دوماه تقدیم کردند. آقای عراقچی به عنوان نماینده دولت توضیح داد و موافقان و مخالفان به بیان نظر هایشان پرداختند. آخر پیشنهاد تعویق دو ماهه بررسی این لایحه به رأی گذاشته شد و 138 رأی مثبت آورد. دولت موافق مسکوت ماندن این لایحه نبود ولی با توجه به شرایط آن روز مجلس، نسبت به رأی مجلس مخالفت نکرد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: دولت با وجودی که موافق مسکوت‌ماندن لایحه الحاق به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم نبود ولی با توجه به شرایط آن روز مجلس، ن

معاون پارلمانی مدیر جمهور راجع به این تحلیل که اگر لایحه CFT به رأی گذاشته می شد رأی نمی آورد و پیشنهاد مسکوت ماندن نیز جهت همین مطرح شد، اظهار کرد: تحلیل و ارزیابی از اوضاع آن روز مجلس موجب شد بین بد و بدتر، دولت گزینه بد را گزینش کند. موافق پیشنهاد مسکوت ماندن بررسی این لایحه نبودیم ولی چاره ای جز عدم مخالفت نداشت.

امیری راجع به ادعای ارسال 600 پیامک تهدیدآمیز به هر نماینده و ساماندهی طومارنویسی ها و اظهارمخالفت ها با CFT از مشهد نیز یادآور شد: تعدادی از نمایندگان مجلس به من مراجعه کردند، بعضی گفتند که ترساندن شدند. بعضی گفتند عده ای در حوزه انتخابیه به دفترشان مراجعه و ترساندن کردند. بعضی نیز گفتند برایشان پیامک های ترساندن آمیز آمده هست. ولی اینکه پشت صحنه قضیه چه طور بود، چون مسئولیت من در قسمت آشکار مجلس هست، بخش پنهانش را دستگاه های امنیتی باید پیگیری کنند.

وی در آخر یادآور شد که سابقه پیوستن به این کنوانسیون به دولت یازدهم و دوازدهم بر نمی گردد بلکه از دولت های قبل عنوان آن مطرح بوده است.

واژه های کلیدی: تروریسم | نمایندگان مجلس | اخبار سیاسی و اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار