سود انتقاد آمریکا دریایی آمریکایی مفقود شده

سود: انتقاد آمریکا دریایی آمریکایی مفقود شده دونالد ترامپ اخبار بین الملل

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات مجبور شدیم قید مسلمان را بزنیم/ علی کریمی خودش نماند ، تابش

مدیرعامل کلوب سپاهان با بیان اینکه پول‌های نجومی در دیگر باشگاه‌ها رد و بدل می‌شود، گفت: باشگاهی نیستیم که رفیعی بیاید ۶ ماه بازی کند و به پرسپولیس برود.

مجبور شدیم قید مسلمان را بزنیم/ علی کریمی خودش نماند ، تابش

تابش: مجبور شدیم قید مسلمان را بزنیم/ علی کریمی خودش نماند

عبارات مهم : سپاهان

مدیرعامل کلوب سپاهان با بیان اینکه پول های نجومی در دیگر کلوب ها رد و بدل می شود، گفت: باشگاهی نیستیم که رفیعی بیاید ۶ ماه بازی کند و به پرسپولیس برود.

به گزارش مهر، کلوب سپاهان اصفهان بدون شک یکی از فعال ترین تیم های لیگ برتری در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بوده هست. این تیم بعد از اینکه امیر قلعه نویی را به عنوان سرمربی تازه خود معرفی کرد فعالیت گسترده ای در بازار نقل و انتقالات داشت. خبر نیازمند، محمد کشور عزیزمان ایران پوریان، مهدی کیانی، کی روش استنلی، خالد شفیعی، ابراهیم صالحی، سجاد شهباززاده و شهاب عادلی بازیکنانی بودند که با گزینش امیر قلعه نویی به سپاهان آمدند تا این تیم یکی از مدعیان جدی قهرمانی در مسابقه های فصل آینده لقب بگیرد.

مسعود تابش مدیرعامل سپاهان در گفتگو با خبرنگار مهر به ادعای بعضی مدیران لیگ برتری نسبت به ولخرجی های زردپوشان اصفهانی در بازار نقل و انتقالات پاسخ داد. مدیرعامل سپاهان راجع به عدم جذب محسن مسلمان و احتمال حضور محرم نویدکیا در کادر فنی سپاهان هم صحبت کرد که مشروح این گفتگو را در ذیل می خوانید:

مجبور شدیم قید مسلمان را بزنیم/ علی کریمی خودش نماند ، تابش

شماره یک های سرمربی را جذب کردیم

مدیرعامل کلوب سپاهان اصفهان در خصوص خریدهای سپاهان گفت: آقای قلعه نویی بازیکنان مدنظرش را در سه اولویت اعلام کرد. زیاد بازیکنانی که جذب کردیم از اولویت اول ایشان بود. تقریبا تمام آنچه نیاز داشت را تمام و کمال جذب کردیم.

مدیرعامل کلوب سپاهان با بیان اینکه پول‌های نجومی در دیگر باشگاه‌ها رد و بدل می‌شود، گفت: باشگاهی نیستیم که رفیعی بیاید ۶ ماه بازی کند و به پرسپولیس برود.

نگذارند بگویم ریخت و پاش های میلیاردی کردند

تابش راجع به اینکه بعضی مدیران لیگ برتری، کلوب سپاهان را متهم به ریخت و پاش مالی در بازار نقل و انتقالات می کنند تصریح کرد: درک نمی کنم آیا این حرف را می زنند. هزینه های ما نسبت به سال گذشته کمتر شده است هست. تیم را به مراتب با مبلغ پایین تری نسبت به فصل گذشته بستیم. آنوقت می آیند و می گویند ما ولخرجی کرده ایم. سپاهان با قدرت می گوید هر باشگاهی چنین ادعایی دارد حاضر است قراردادهای جاری اش را اعلام کند تا ما هم بگوییم چقدر جهت هر کدام از بازیکنان خرج کردیم.

چند بازیکن را به خاطر قیمت های نجومی رد کردیم

وی در ادامه تصریح کرد: به ما می گویند ولخرج! در حالی که یکی دو بازیکن را به خاطر قیمت های نجومی رد کردیم. اینجا سپاهان است و همه چیز قانون دارد. بازیکنی می خواهم که دلش با پیراهن تیم باشد. همان بازیکنان رفتند و با کلوب های مدعی قرارداد بستند. حداقل من به عنوان مدیر کلوب می دانم چه کارهایی می کنند. بعد اینقدر نیاز به شلوغ کاری نیست که سپاهان را وسط بیندازند.

مجبور شدیم قید مسلمان را بزنیم/ علی کریمی خودش نماند ، تابش

باشگاهی نیستیم که رفیعی بیاید ۶ ماه بازی کند و به پرسپولیس برود

مدیرعامل کلوب سپاهان در خصوص جذب سروش رفیعی گفت: او بازیکن بسیار قابلی است و می تواند هر لحظه تاثیرگذار باشد. ولی هر باشگاهی شخصیت خاص خودش را دارد. عالی ترین تیم تاریخ لیگ برتر هستیم و دلیلی ندارد باشگاهی همچون سپاهان سراغ بازیکنی برود که ۶ ماه بیاید و بازی کند و سپس به پرسپولیس برود. بازیکن باید با جان و دلش بخواهد که پیراهن سپاهان را بپوشد.

کریمی را می خواستیم، خودش نماند

مدیرعامل کلوب سپاهان با بیان اینکه پول‌های نجومی در دیگر باشگاه‌ها رد و بدل می‌شود، گفت: باشگاهی نیستیم که رفیعی بیاید ۶ ماه بازی کند و به پرسپولیس برود.

وی راجع به دلایل جدایی علی کریمی از جمع بازیکنان سپاهان اظهار داشت: او بازیکن سپاهان بود. قراردادش تمام شد و اعلام کرد دیگر نمی خواهم بمانم. ما هم نمی توانیم کسی را به زور نگه داریم. او بازیکن خوبی بود که بابت زحماتی که جهت سپاهان کشید از او تقدیر می کنم.

مجبور شدیم قید مسلمان را بزنیم

تابش ضمن رد هرگونه اختلاف نظر بین مدیران سپاهان با امیر قلعه نویی مبنی بر جذب محسن مسلمان تصریح کرد: هنوز هم می گویم او بازیکن بسیار خوبی هست. هرگز هم آقای قلعه نویی اعلام نکرد او دیگر بی انگیزه شده است است و به درد نمی خورد. بلکه تصمیم گرفته شد به جای پستی که مسلمان بازی می کند هافبک دفاعی یا دفاع بگیریم. مجبور شدیم قید مسلمان را بزنیم و سراغ هافبک دفاعی برویم. بحث مباحث مالی هم در میان نبود.

مجبور شدیم قید مسلمان را بزنیم/ علی کریمی خودش نماند ، تابش

فقط یک بازیکن خارجی می گیریم

مدیرعامل کلوب سپاهان راجع به خرید بعدی سپاهان افزود: تقریبا تمام مهره های مورد نیاز خریداری شده است است و تنها یک بازیکن خارجی دیگر که به عنوان در پست هافبک بازیساز حضور داشه باشد را جذب می کنیم.

قلعه نویی قرار است با نویدکیا صحبت کند

تابش راجع به بحث حضور محرم نویدکیا در کادرفنی سپاهان اصفهان گفت: او سرمایه سپاهان هست. هر لحظه از حضورش استقبال می کنیم. تا جایی که من می دانم آقای قلعه نویی قرار است جلسه ای را با محرم برگزار کند تا دیدگاهش را جهت حضور در کادرفنی جویا شود. با کمال میل آماده هرگونه همکاری با نویدکیا هستیم. دیگر به تصمیم خودش باز می گردد که چه هدفی را دنبال کند.

واژه های کلیدی: سپاهان | بازیکن | بازیکنان | محسن مسلمان | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار